Header afbeelding

Contractor Registration Module 

Met behulp van

De CRM functie bestaat uit drie modules:

  • een CRM Frontoffice module; bestemd voor gebruik door medewerkers
  • een CRM Backoffice module; bestemd voor ingehuurde contractanten die via de portal hun gegevens in kunnen voeren en de benodigde certificaten en andere documenten kunnen uploaden.
  • Een CRM Kiosk module; waarmee contractanten eventueel hun gegevens in het systeem aan kunnen vullen (als zij dat nog niet via de Frontoffice module hadden gedaan) of aan kunnen passen. Bovendien kunnen ze via deze module een badge krijgen.

Met behulp van de backoffice CRM functie kan er een contractant worden uitgenodigd en bestaat de mogelijkheid om aan te geven welk type contractant  het betreft.

Met behulp van het  type contractant bepaalt Xenia welke certificaten en documenten er geupload moeten worden.

Bij de aanvraag controleert CRM of de contractant al eerder geweest is. Zo ja dan checkt de applicatie of de juiste certificaten zijn ingevoerd en of deze nog geldig zijn.

Wanneer er (nog) niet aan alle certificaat verplichtingen is voldaan kan, indien van toepassing, Xenia een mailbericht naar bijvoorbeeld het iLearning instituut sturen en daardoor de betreffende cursussen aanvragen, waarbij de reeks bekende gegeven van de contractant mee worden gestuurd. Na het behalen van de (deel)certificaten worden deze door het instituut naar de cursist gestuurd, waarna deze de behaalde certificaten aan zijn inschrijving via de front office CRM module kan uploaden.

Aanvraag uitzendkrachten

Via de CRM backoffice functie uitzendkrachten kan er  rechtsreeks bij een  uitzendbureau een aanvraag worden  ingediend. Zowel het uitzendbureau als de uitzendkracht hebben de mogelijkheid om de, op het moment van aanvraag nog anoniemen record, te verrijken met persoonsgebonden informatie, zoals naam, ID, kenteken.

Wanneer de uitzendkracht zich bij de werkgever meldt, kan of via de receptie of via de Kiosk een geautoriseerde badge uitgegeven worden. De uitzendkracht kan zich dan zelfstandig binnen de aan hem toegewezen gebieden verplaatsten.

Kiosk

 Deze kiosk is uitgevoerd met een touchscreen, kaartlezer, pincode tableau, QR-reader, badge printer, A4 kleuren printer en een intercom.

In de kiosk draaien de volgende Kiosk versies van de VRM, CRM, FRM applicaties en is in een printfunctie voor vrachtbrieven voorzien.

De applicaties van de kiosk zijn meertalig.

Met behulp van iconen kan de gebruiker in het startscherm visueel de gewenste taal kiezen.

Daarna heeft de kioskgebruiker, in de gekozen taal, de mogelijkheid om via het keuzescherm een van de gewenste functies te kiezen.

Kiosk Startscherm

Voorbeeld van een taalkeuze scherm van de Kiosk

De Kiosk is met een touchscreen uitgevoerd.

Het startscherm van de kiosk laat via iconen (vlaggen) zien in welke talen de applicaties in de Kiosk beschikbaar zijn.

Door op een van de symbolen te drukken stellen de applicaties in de kiosk op de gekozen taal in.

De soorten talen worden bij installatie vastgelegd en het aantal is later uit te breiden.

Kiosk Keuze scherm

Impressie van functiekeuze scherm van de Kiosk in het Nederlands

De Kiosk is uitgevoerd met een touchscreen.

Door op een van de velden drukken, wordt de betreffende applicatie in de taal van keuze opgestart:

  • Bezoeker: Start de Kiosk versie van de VRM.
  • Contractor: Start de Kiosk versie van de CRM
  • Vracht: Start de Kiosk versie van ed FRM
  • Vrachtbon: Bied de mogelijkheid om een vrachtbon uit te printen.

Cases

Nuborgh College

Bekijk deze case

Bel +31 (0)30-693 45 80 of laat ons contact opnemen met u.

Bel mij terug

Vertel over uw uitdagingen en verstuur ons een e-mail.

Mail ons

Stel uw vraag direct aan een van onze specialisten via de chat.

Chat nu via WhatsApp
Copyright (c) 2024 Lamson Security Systems
Realisatie: Branding New